23.6.14

Ain laulain työtäs tee / Whistle while you work

English below

Toinen viikko kesätyöstäni Kurikan kirjastossa alkoi tänään.

On ollut upeaa! Kirjasto on erittäin mukava ja viihtyisä paikka. Parasta on ihmiset! Minulla on todella mukavat työkaverit. Olen oppinut paljon ja osaan nykyään jopa päällystää kirjoja :)

Olen löytänyt paljon mielenkiintoisia kirjoja mutta minun on pitänyt pidätellä itseäni etten lainaisi mitään koska en kerkeä kuitenkaan lukemaan kaikkia. Olen myös luopunut ideasta että olisin kirjoittanut kiinnostavat kirjat paperin paloille mutta koska kirjoja on niin monta en voi tehdä tätä.

Minun pitäisi vierailla kirjastoissa useammin :) Kun menen takaisin Hervantaan minun täytyy käydä maksamassa maksuni kirjastoon ja alkaa taas lainaamaan :D

Juhannus oli erittäin onnistunut. Kerron teille siitä myöhemmin kun saan kuviakin näytettäväksi.

-----------------------

Second week of my summerjob began today at Kurikka library.

It's been wonderful! The library is very nice place and very cosy. The people are the best! I have such nice workmates. I've been learning a lot and I can even cover books now :) 

I have found a lot of interesting books but I must hold back myself not to loan anything because I don't have time to read the all. I've also abandoned the idea to put the books down on a piece of paper but there's too much interesting books to do that either. 

I should visit libraries more often :) When I'll go back to Hervanta I'll need to go to pay my bills in the local library so I can start loaning again :D

Midsummer Day was also very successful. I will tell you about that later when I'll have some pictures to show you.


Ei kommentteja: