6.9.13

Kalusteita / Furnitures

Kämppäni ei ole vielä valmis mutta tältä se näyttää nyt.

Ovelta / From the door

Kirjoituspöytäni. Aion hankkia vielä mustat verhot punaisten taakse / My desk. I'm going to get also black curtains to put behind the red ones

Tarvitsen edelleen yöpöydän / I still need the bedside table

Keittiö puoli. Tarvitsen tälle puolelle vielä maton / The kitchen side. I still need a mat for this side too

Sängyn luota / From the bed

Soittimen tilalle on tulossa pöytä ja soitin siirtyy sängyn viereen. Peilin alle on tulossa myös pieni pöytä / There's going to be table where the piano is now and I will move the piano beside my bed. I'm also getting a little table under the mirror

Isännän hieno pyramidi lipasto joka on nyt minulla koska se ei mahdu kotiin :) / My partners beautiful pyramid bureau which is in my apartment because there's no room for it at home :)

Ja keittiö lähempää / And the kitchen again


My apartment isn't ready yet but at the moment it looks like this.

1 kommentti:

Lassiter Chase and Benjamin kirjoitti...

The pyramid bureau is neat looking.