22.7.12

30 päivää kirjoja - 5. päivä / The 30 Days of books - Day 5

English below

5. Kirja, joka tekee sinut iloiseksi?

Tämä on vaikea... Ehkäpä se olisi Mauri Kunnaksen Joulupukki. Yksi jouluperinteitäni on lukea se joka Joulu. Kun olin pieni, eikä minulla ollut vielä omaa Joulupukki kirjaa, lainasin sen aina kirjastosta heti kun pistivät joulukirjat hyllyihin. Olen todella pahoillani siitä kun muut eivät koskaan saaneet kirjaa koko Jouluna koska minä lainasin sen xD

Nyt minulla on ikioma Joulupukki kirjani (kiitos Isännälle <3) ja minun ei tarvitse enää "varastaa" sitä kirjastosta joka Joulu, joten muutkin saavat sitä lainata :D

------------------------------------------------------------------
 
5. Book which makes you happy?

This is hard... Maybe it's Mauri Kunnas' Santa Claus. It's one of my Christmas traditions to read it every Christmas :) When I was little and I didn't have my own Santa Claus book I used to borrow it from library as soon as they put all the Christmas books on the shelves. I'm so sorry for those who couldn't get it the whole Christmas after I borrowed it xD

Now I have my own Santa Claus book (thanks to my partner <3) and I don't have to "steal" it from the library every Christmas and not let anybody else borrow it :D

Ei kommentteja: